?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

THE 100 THINGS CHALLENGE 003/100






Todays quote is from the movie

GONE WITH THE WIND from 1939;



I think you all know it and it, and it is one that I think of once and again, when things go wrong;





Last line in the movie by Scarlett O`Hara:

“After all…Tomorrow is another day.”








Comments

( 11 comments — Leave a comment )
angelilkailma
Apr. 23rd, 2012 02:53 pm (UTC)
you are the best!!!)))
pippii
Apr. 23rd, 2012 02:57 pm (UTC)
Awww Thank you darling♥

(I´m gonna send you a PM soon)
angelilkailma
Apr. 23rd, 2012 02:58 pm (UTC)
I wait))))

hugs
pippii
Apr. 23rd, 2012 04:04 pm (UTC)
PM send;)
angelilkailma
Apr. 23rd, 2012 04:06 pm (UTC)
;)
arrow
Apr. 23rd, 2012 04:35 pm (UTC)
I love this movie! I was expecting to read "And frankly my dear I dont give a damn". lol

I always watch it when its on tv and I have the book on my e-reader that is waiting to be read. <3
pippii
Apr. 24th, 2012 08:41 am (UTC)
LOL, that is a great quote too. Right now I just think this one suits me better;)
You should read it, it is amazing, one of my favorites too.
♥hugs♥
angels_cordy
Apr. 23rd, 2012 09:33 pm (UTC)
Awwwwwwwwww I love that movie sooo much it's crazy!
It's a masterpiece!
♥♥♥
pippii
Apr. 24th, 2012 08:42 am (UTC)
Me too, such a wonderful strong movie - and book.
♥Hugs My Angel♥
schnute23
Apr. 24th, 2012 06:40 pm (UTC)
I am SO in love with this movie! <3 <3 Vivien Leigh is the PERFECT Scarlett <3 <3 <3 OMG I have to rewatch the movie ASAP!
Wanna come over and join me?? :))
pippii
Apr. 25th, 2012 04:17 pm (UTC)
OMG I would love to come and watch that movie with you honey♥
It is so amazing and I love the book too.
♥kisses
( 11 comments — Leave a comment )

Latest Month

October 2017
S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
Powered by LiveJournal.com